واقعاً برای شروع درآمدزایی در سال 2022 به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

۷ بازديد
دیدن اینفلوئنسرها که به ازای هر پست در اینستاگرام هزاران دلار درآمد کسب می کنند، مایوس کننده است، در حالی که ما فقط برای دیدن افزایش تعداد فالوورهایمان به صورت روزانه تلاش می کنیم. همه ما می‌خواهیم اینفلوئنسر بعدی باشیم که معاملات حمایت‌شده بزرگی را به دست می‌آورد که برای ما هزینه سفر به سراسر جهان و خوردن بهترین غذاها را دارد، اما سخت است که بدانیم دقیقا چه زمانی حساب شما برای شروع کسب درآمد آماده است.
یکی از اولین معیارهایی که کاربران و برندها برای تعیین تأثیر حساب به آن نگاه می کنند، تعداد فالوورهای شما است، بیشتر به این دلیل که جلو و مرکز آن برای همه است. با این وجود، هیچ شماره فالوور اینستاگرامی برای کسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد که برای هر تأثیرگذار در هر جایگاه مناسب باشد. در پست امروز، می‌خواهم به نحوه نزدیک شدن به تعداد فالوورها و زمان کسب درآمد از آنها بپردازم.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

این اولین سوالی است که هر کسی که سعی در کسب درآمد از اینستاگرام خود دارد دارد، اما پاسخی سخت و سریع وجود ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارند که بر میزان پولی که کاربر می‌تواند با ارسال پست در اینستاگرام به دست بیاورد، تأثیر می‌گذارد، مانند جایگاه حساب، نحوه کسب درآمد، کیفیت پست‌ها، تعداد فالوورها و نرخ تعامل، فقط به چند مورد اشاره می‌کنیم.
یکی از محبوب‌ترین راه‌ها (اگر نه محبوب‌ترین راه) برای کسب درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام، پست‌های حمایت‌شده است. اینفلوئنسرها مسئول تعیین نرخ خود برای کار با برندها هستند، بنابراین پتانسیل درآمد در اینجا بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال، حسابی که فقط به بازاریابی اینفلوئنسر و پست های حمایت شده منشعب می شود ممکن است با دریافت هزینه 25 تا 50 دلار برای هر پست شروع شود و حساب هایی که قبلاً به عنوان اینفلوئنسر با 30 تا 80 هزار دنبال کننده ایجاد شده اند می توانند صدها دلار برای هر پست دریافت کنند. زمانی که اینفلوئنسرها به بیش از 100 هزار فالوور رسیدند، شروع به دریافت حداقل 1000 دلار برای تنها یک پست می کنند، مانند سام اوشیرو که 283 هزار دنبال کننده دارد و برای هر پست 1500 دلار هزینه می گیرد. ناگفته نماند، افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان وست با 107 میلیون فالوور می توانند بیش از 500000 دلار برای یک پست حمایت شده در اینستاگرام کسب کنند.
نرخ‌های متنوع اینفلوئنسرهای زوج با میزان متفاوت برندهایی که با آن‌ها کار می‌کنند و تعداد پست‌های حمایت شده دریافت‌شده، و کسب درآمد تمام وقت فقط با ارسال پست در اینستاگرام کاملاً ممکن می‌شود!

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

پاسخ این است که، بستگی دارد! اگر احساس می کنید که این پاسخ ناامیدکننده است، به من گوش دهید.
وقتی برندها به دنبال همکاری با اینفلوئنسرها هستند، می خواهند بدانند که از بودجه بازاریابی آنها به خوبی استفاده شده است. چیزی که برندها واقعاً به آن نگاه می کنند این است که مخاطبان شما چقدر درگیر هستند، بدون توجه به تعداد دنبال کنندگان، زیرا این به معنای آگاهی بیشتر از محصول و فروش بالقوه برای آنها است. برندها همچنین به نحوه تناسب تعداد فالوورها و نرخ تعامل شما با جایگاه شما و کیفیت پست های شما توجه می کنند.
نرخ نامزدی طلا است

در حالی که تعداد فالوورهای شما می تواند از 1000 تا 1 میلیون برای کسب درآمد از اینستاگرام باشد، یک چیز ثابت نرخ تعامل بالا است. اگر فالوورهای شما آن را نمی بینند یا با آن تعامل ندارند، ارسال محتوا در اینستاگرام فایده ای ندارد.
به عنوان مثال، تصور کنید 100 دلار دارید و می خواهید با آن پول بیشتری به دست آورید. شما می‌توانید آن را با شخصی سرمایه‌گذاری کنید که صدها هزار خریدار بالقوه در نوک انگشتان خود دارد، اما متوجه شدید که فقط صدها نفر واقعاً به آنچه می‌گویند توجه می‌کنند. بهترین شرط شما این است که آن 100 دلار را با شخصی سرمایه گذاری کنید که فقط چند هزار خریدار بالقوه دارد، اما همه آنها دائماً به آنچه می گویند توجه دارند.
کلید کسب درآمد در اینستاگرام تعداد فالوورها نیست. نرخ تعامل خوبی دارد. نرخ مشارکت شما عبارت است از تعداد کل لایک‌ها و کامنت‌ها در تعداد مشخصی از پست‌ها، تقسیم بر تعداد پست‌ها، تقسیم بر فالوورها، ضرب در 100. (اگر نمی‌خواهید این کار را انجام دهید، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد. خودت ریاضی کن!)

بعداً، یک پلتفرم بازاریابی و زمان‌بندی اینستاگرام، بیان می‌کند که نرخ تعامل بین ۲ تا ۳ درصد متوسط ​​است و نرخ‌های بین ۴ تا ۶ درصد بالا در نظر گرفته می‌شود. نرخ تعاملی که دو رقمی را نقض کند "ویروسی" در نظر گرفته می شود.
وقتی نرخ تعامل شما بالا باشد، این به برندها می‌گوید که فالوورهای شما حرف‌های شما را می‌شنوند و از آن بهتر، گوش می‌دهند! آنها پول خود را با شما سرمایه گذاری می کنند زیرا به نوبه خود منجر به خرید فالوورهای شما از محصولات آنها می شود.

جایگاه شما بسیار مهم است
آیا می دانستید که از هر 10 نفر 7 نفر برای تصمیم گیری در مورد خرید به رسانه های اجتماعی و تقریباً نیمی از آنها به نظرات تأثیرگذاران اعتماد می کنند؟ چه بدانید چه ندانید، مردم بیرون به دنبال توصیه هایی برای پیروی هستند و توصیه شما یکی از آنهاست! اگر در یک زمینه خاص علاقه مند و آگاه هستید، می توانید فقط با تبلیغ مارک ها و محصولاتی که قبلاً دوست دارید درآمد کسب کنید!

برخی از سودآورترین بخش‌های اینستاگرام عبارتند از: سلامت/تناسب اندام، سفر، مد، زیبایی، تجارت، ثروت/مالی، تجملات و سبک زندگی. کاربران در این جایگاه ها با برندهای مختلف کار می کنند، طیف وسیعی از محتوا را تولید می کنند و در کسب درآمد از حساب های اینستاگرام خود موفقیت زیادی کسب می کنند.

به عنوان مثال هدی کتان را در نظر بگیرید. او به عنوان یک تأثیرگذار زیبایی در اینستاگرام شروع کرد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و اخیراً خط محبوب آرایش خود را راه اندازی کرده است. Kayla Itsines همچنین یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام است که به عنوان یک مربی شخصی شروع به کار کرد اما اکنون 7 میلیون دنبال کننده دارد و دنبال کنندگان زیادی برای مجموعه راهنمای بدن بیکینی خود دارد.

برخی از جایگاه‌ها به قدری خاص هستند که برای شروع پست‌های حمایت‌شده، مانند «همبرگر» به‌جای «غذا» یا «مراقبت از پوست آکنه» به‌جای «زیبایی»، مجبور نیستید دنبال‌کنندگان زیادی داشته باشید.

برندهای بیشتر و بیشتری با میکرو اینفلوئنسرها در این جایگاه‌های خاص کار می‌کنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند، زیرا آنها دنبال‌کنندگان هدفمند و درگیرتری دارند.


در حالی که تعریف میکرو اینفلوئنسر از حرفه ای تا حرفه ای متفاوت است، آنها به طور کلی به عنوان کاربری تعریف می شوند که بیش از 1000 و کمتر از 100000 دنبال کننده بسیار فعال دارد. این یک خبر عالی برای حساب‌هایی است که هنوز در حال رشد هستند، اما آماده شروع به دریافت پست‌های حمایت‌شده هستند!

مشارکت با برندها تنها راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما نیست. علاوه بر کار مستقیم با برندها در پست های حمایت شده، می توانید از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد در اینستاگرام نیز استفاده کنید. بازاریابی وابسته زمانی است که یک برند پس از خرید محصولی که شما توصیه می کنید، به شما کمیسیون می پردازد. معمولاً، با یک کد تبلیغاتی یا پیوند وابسته، شبکه‌های بازاریابی وابسته که شما در آن عضو هستید، تعداد فروش‌هایی را که توصیه‌های شما ارائه می‌کند، ردیابی می‌کنند و درصدی از سود را وقتی همه چیز گفته و انجام می‌شود به شما پرداخت می‌کند.

فروش محصولات وابسته به سادگی توصیه یک محصول است تا زمانی که همیشه به یاد داشته باشید که لینک یا کد ردیابی خود را وارد کنید. بهترین مکان برای شروع با محصولاتی است که قبلاً استفاده می‌کنید و توصیه می‌کنید و در مورد اینکه آیا آن برندها قبلاً بخشی از شبکه‌های بازاریابی وابسته هستند، تحقیق کنید.

صدها، اگر نگوییم هزاران، برنامه وابسته وجود دارد که می‌توانید به آنها بپیوندید و در هر جایگاهی که قابل تصور است بپیوندید. برخی از بهترین شبکه‌های بازاریابی وابسته که می‌توان در هنگام شروع به کار به آنها ملحق شد عبارتند از Amazon Associates، Linkshare، Shareasale و Commission Junction.


حتی بیشتر با محصولات خود کسب درآمد کنید

بهترین راه برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام، فروش محصولات دیجیتالی خودتان است. درست مانند لوسی دیویس، اینستاگرامر در زمینه تناسب اندام که با فروش آنلاین کتاب الکترونیکی خود و تبلیغ آن در اینستاگرام، بیش از 20000 دلار در شش ماه به دست آورد. فروش در اینستاگرام آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. این می تواند به سادگی نوشتن یک کتاب الکترونیکی در جایگاه شما و بازاریابی آن برای دنبال کنندگان شما باشد!


با وجود اینکه هیچ آستانه عددی وجود ندارد که باید از آن عبور کنید تا خود را یک تأثیرگذار بدانید و در اینستاگرام شروع به کسب درآمد کنید، این بدان معنا نیست که باید از افزایش مخاطبان خود دست بکشید. رشد همیشه نشانگر خوبی از یک حساب موفق و پررونق است و هنگامی که 1000 دنبال کننده داشته باشید، درآمد زیادی برای شما باز می شود.

در مجموع، تا زمانی که شاهد تعامل عالی و ایجاد محتوای با کیفیت هستید، در مسیر درستی برای کسب درآمد در اینستاگرام هستید.

منبع:
https://pbase.com/topics/amirhoj1/namadinco
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.