آرشیو خرداد ماه 1401

چيزهايي كه براي شما مفيد است

واقعاً برای شروع درآمدزایی در سال 2022 به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

۷ بازديد
دیدن اینفلوئنسرها که به ازای هر پست در اینستاگرام هزاران دلار درآمد کسب می کنند، مایوس کننده است، در حالی که ما فقط برای دیدن افزایش تعداد فالوورهایمان به صورت روزانه تلاش می کنیم. همه ما می‌خواهیم اینفلوئنسر بعدی باشیم که معاملات حمایت‌شده بزرگی را به دست می‌آورد که برای ما هزینه سفر به سراسر جهان و خوردن بهترین غذاها را دارد، اما سخت است که بدانیم دقیقا چه زمانی حساب شما برای شروع کسب درآمد آماده است.
یکی از اولین معیارهایی که کاربران و برندها برای تعیین تأثیر حساب به آن نگاه می کنند، تعداد فالوورهای شما است، بیشتر به این دلیل که جلو و مرکز آن برای همه است. با این وجود، هیچ شماره فالوور اینستاگرامی برای کسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد که برای هر تأثیرگذار در هر جایگاه مناسب باشد. در پست امروز، می‌خواهم به نحوه نزدیک شدن به تعداد فالوورها و زمان کسب درآمد از آنها بپردازم.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

این اولین سوالی است که هر کسی که سعی در کسب درآمد از اینستاگرام خود دارد دارد، اما پاسخی سخت و سریع وجود ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارند که بر میزان پولی که کاربر می‌تواند با ارسال پست در اینستاگرام به دست بیاورد، تأثیر می‌گذارد، مانند جایگاه حساب، نحوه کسب درآمد، کیفیت پست‌ها، تعداد فالوورها و نرخ تعامل، فقط به چند مورد اشاره می‌کنیم.
یکی از محبوب‌ترین راه‌ها (اگر نه محبوب‌ترین راه) برای کسب درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام، پست‌های حمایت‌شده است. اینفلوئنسرها مسئول تعیین نرخ خود برای کار با برندها هستند، بنابراین پتانسیل درآمد در اینجا بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال، حسابی که فقط به بازاریابی اینفلوئنسر و پست های حمایت شده منشعب می شود ممکن است با دریافت هزینه 25 تا 50 دلار برای هر پست شروع شود و حساب هایی که قبلاً به عنوان اینفلوئنسر با 30 تا 80 هزار دنبال کننده ایجاد شده اند می توانند صدها دلار برای هر پست دریافت کنند. زمانی که اینفلوئنسرها به بیش از 100 هزار فالوور رسیدند، شروع به دریافت حداقل 1000 دلار برای تنها یک پست می کنند، مانند سام اوشیرو که 283 هزار دنبال کننده دارد و برای هر پست 1500 دلار هزینه می گیرد. ناگفته نماند، افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان وست با 107 میلیون فالوور می توانند بیش از 500000 دلار برای یک پست حمایت شده در اینستاگرام کسب کنند.
نرخ‌های متنوع اینفلوئنسرهای زوج با میزان متفاوت برندهایی که با آن‌ها کار می‌کنند و تعداد پست‌های حمایت شده دریافت‌شده، و کسب درآمد تمام وقت فقط با ارسال پست در اینستاگرام کاملاً ممکن می‌شود!

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

پاسخ این است که، بستگی دارد! اگر احساس می کنید که این پاسخ ناامیدکننده است، به من گوش دهید.
وقتی برندها به دنبال همکاری با اینفلوئنسرها هستند، می خواهند بدانند که از بودجه بازاریابی آنها به خوبی استفاده شده است. چیزی که برندها واقعاً به آن نگاه می کنند این است که مخاطبان شما چقدر درگیر هستند، بدون توجه به تعداد دنبال کنندگان، زیرا این به معنای آگاهی بیشتر از محصول و فروش بالقوه برای آنها است. برندها همچنین به نحوه تناسب تعداد فالوورها و نرخ تعامل شما با جایگاه شما و کیفیت پست های شما توجه می کنند.
نرخ نامزدی طلا است

در حالی که تعداد فالوورهای شما می تواند از 1000 تا 1 میلیون برای کسب درآمد از اینستاگرام باشد، یک چیز ثابت نرخ تعامل بالا است. اگر فالوورهای شما آن را نمی بینند یا با آن تعامل ندارند، ارسال محتوا در اینستاگرام فایده ای ندارد.
به عنوان مثال، تصور کنید 100 دلار دارید و می خواهید با آن پول بیشتری به دست آورید. شما می‌توانید آن را با شخصی سرمایه‌گذاری کنید که صدها هزار خریدار بالقوه در نوک انگشتان خود دارد، اما متوجه شدید که فقط صدها نفر واقعاً به آنچه می‌گویند توجه می‌کنند. بهترین شرط شما این است که آن 100 دلار را با شخصی سرمایه گذاری کنید که فقط چند هزار خریدار بالقوه دارد، اما همه آنها دائماً به آنچه می گویند توجه دارند.
کلید کسب درآمد در اینستاگرام تعداد فالوورها نیست. نرخ تعامل خوبی دارد. نرخ مشارکت شما عبارت است از تعداد کل لایک‌ها و کامنت‌ها در تعداد مشخصی از پست‌ها، تقسیم بر تعداد پست‌ها، تقسیم بر فالوورها، ضرب در 100. (اگر نمی‌خواهید این کار را انجام دهید، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد. خودت ریاضی کن!)

بعداً، یک پلتفرم بازاریابی و زمان‌بندی اینستاگرام، بیان می‌کند که نرخ تعامل بین ۲ تا ۳ درصد متوسط ​​است و نرخ‌های بین ۴ تا ۶ درصد بالا در نظر گرفته می‌شود. نرخ تعاملی که دو رقمی را نقض کند "ویروسی" در نظر گرفته می شود.
وقتی نرخ تعامل شما بالا باشد، این به برندها می‌گوید که فالوورهای شما حرف‌های شما را می‌شنوند و از آن بهتر، گوش می‌دهند! آنها پول خود را با شما سرمایه گذاری می کنند زیرا به نوبه خود منجر به خرید فالوورهای شما از محصولات آنها می شود.

جایگاه شما بسیار مهم است
آیا می دانستید که از هر 10 نفر 7 نفر برای تصمیم گیری در مورد خرید به رسانه های اجتماعی و تقریباً نیمی از آنها به نظرات تأثیرگذاران اعتماد می کنند؟ چه بدانید چه ندانید، مردم بیرون به دنبال توصیه هایی برای پیروی هستند و توصیه شما یکی از آنهاست! اگر در یک زمینه خاص علاقه مند و آگاه هستید، می توانید فقط با تبلیغ مارک ها و محصولاتی که قبلاً دوست دارید درآمد کسب کنید!

برخی از سودآورترین بخش‌های اینستاگرام عبارتند از: سلامت/تناسب اندام، سفر، مد، زیبایی، تجارت، ثروت/مالی، تجملات و سبک زندگی. کاربران در این جایگاه ها با برندهای مختلف کار می کنند، طیف وسیعی از محتوا را تولید می کنند و در کسب درآمد از حساب های اینستاگرام خود موفقیت زیادی کسب می کنند.

به عنوان مثال هدی کتان را در نظر بگیرید. او به عنوان یک تأثیرگذار زیبایی در اینستاگرام شروع کرد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و اخیراً خط محبوب آرایش خود را راه اندازی کرده است. Kayla Itsines همچنین یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام است که به عنوان یک مربی شخصی شروع به کار کرد اما اکنون 7 میلیون دنبال کننده دارد و دنبال کنندگان زیادی برای مجموعه راهنمای بدن بیکینی خود دارد.

برخی از جایگاه‌ها به قدری خاص هستند که برای شروع پست‌های حمایت‌شده، مانند «همبرگر» به‌جای «غذا» یا «مراقبت از پوست آکنه» به‌جای «زیبایی»، مجبور نیستید دنبال‌کنندگان زیادی داشته باشید.

برندهای بیشتر و بیشتری با میکرو اینفلوئنسرها در این جایگاه‌های خاص کار می‌کنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند، زیرا آنها دنبال‌کنندگان هدفمند و درگیرتری دارند.


در حالی که تعریف میکرو اینفلوئنسر از حرفه ای تا حرفه ای متفاوت است، آنها به طور کلی به عنوان کاربری تعریف می شوند که بیش از 1000 و کمتر از 100000 دنبال کننده بسیار فعال دارد. این یک خبر عالی برای حساب‌هایی است که هنوز در حال رشد هستند، اما آماده شروع به دریافت پست‌های حمایت‌شده هستند!

مشارکت با برندها تنها راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما نیست. علاوه بر کار مستقیم با برندها در پست های حمایت شده، می توانید از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد در اینستاگرام نیز استفاده کنید. بازاریابی وابسته زمانی است که یک برند پس از خرید محصولی که شما توصیه می کنید، به شما کمیسیون می پردازد. معمولاً، با یک کد تبلیغاتی یا پیوند وابسته، شبکه‌های بازاریابی وابسته که شما در آن عضو هستید، تعداد فروش‌هایی را که توصیه‌های شما ارائه می‌کند، ردیابی می‌کنند و درصدی از سود را وقتی همه چیز گفته و انجام می‌شود به شما پرداخت می‌کند.

فروش محصولات وابسته به سادگی توصیه یک محصول است تا زمانی که همیشه به یاد داشته باشید که لینک یا کد ردیابی خود را وارد کنید. بهترین مکان برای شروع با محصولاتی است که قبلاً استفاده می‌کنید و توصیه می‌کنید و در مورد اینکه آیا آن برندها قبلاً بخشی از شبکه‌های بازاریابی وابسته هستند، تحقیق کنید.

صدها، اگر نگوییم هزاران، برنامه وابسته وجود دارد که می‌توانید به آنها بپیوندید و در هر جایگاهی که قابل تصور است بپیوندید. برخی از بهترین شبکه‌های بازاریابی وابسته که می‌توان در هنگام شروع به کار به آنها ملحق شد عبارتند از Amazon Associates، Linkshare، Shareasale و Commission Junction.


حتی بیشتر با محصولات خود کسب درآمد کنید

بهترین راه برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام، فروش محصولات دیجیتالی خودتان است. درست مانند لوسی دیویس، اینستاگرامر در زمینه تناسب اندام که با فروش آنلاین کتاب الکترونیکی خود و تبلیغ آن در اینستاگرام، بیش از 20000 دلار در شش ماه به دست آورد. فروش در اینستاگرام آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. این می تواند به سادگی نوشتن یک کتاب الکترونیکی در جایگاه شما و بازاریابی آن برای دنبال کنندگان شما باشد!


با وجود اینکه هیچ آستانه عددی وجود ندارد که باید از آن عبور کنید تا خود را یک تأثیرگذار بدانید و در اینستاگرام شروع به کسب درآمد کنید، این بدان معنا نیست که باید از افزایش مخاطبان خود دست بکشید. رشد همیشه نشانگر خوبی از یک حساب موفق و پررونق است و هنگامی که 1000 دنبال کننده داشته باشید، درآمد زیادی برای شما باز می شود.

در مجموع، تا زمانی که شاهد تعامل عالی و ایجاد محتوای با کیفیت هستید، در مسیر درستی برای کسب درآمد در اینستاگرام هستید.

منبع:
https://pbase.com/topics/amirhoj1/namadinco

تاثیر قوی موسیقی بر مغز

۸ بازديد

"موسیقی واقعاً زبان جهانی است و وقتی به خوبی بیان شود، چقدر روح ما را به حرکت در می آورد." - دیوید او. مک کی



موسیقی از نظر علمی ثابت شده است که تأثیر قدرتمندی بر مغز دارد. تحقیقات اخیر نشان می دهد که موسیقی می تواند در بسیاری از جنبه های مغز از جمله کاهش درد، کاهش استرس، حافظه و آسیب های مغزی کمک کند. النا مانز در کتاب «قدرت موسیقی» می‌گوید: «دانشمندان دریافته‌اند که موسیقی بخش‌های بیشتری از مغز را نسبت به سایر عملکردهای انسانی تحریک می‌کند». بیایید به برخی از راه هایی که موسیقی می تواند به بهبود و تحریک مغز انسان کمک کند نگاهی بیندازیم.

کاهش درد
"من فکر می کنم موسیقی به خودی خود شفابخش است. این یک بیان انفجاری از انسانیت است. این چیزی است که همه ما تحت تأثیر آن هستیم. مهم نیست از چه فرهنگی هستیم، همه موسیقی را دوست دارند.» -بیلی جوئل

یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که موسیقی برای بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا مفید است. این مطالعه نشان داد که گوش دادن به موسیقی آرامش بخش انتخابی بیمار "درد را کاهش داده و تحرک عملکردی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد." محققان بر این باورند که موسیقی درد را کاهش می دهد، زیرا گوش دادن به آن باعث تحریک مواد افیونی می شود - مسکن های طبیعی بدن. در مطالعه‌ای در سال 2013، افرادی که داروی مسدودکننده مواد افیونی نالترکسون دریافت کردند، هنگام گوش دادن به آهنگ مورد علاقه‌شان، لذت کمتری را تجربه کردند، که نشان می‌دهد موسیقی آزاد کردن مواد افیونی تسکین‌دهنده درد را فعال می‌کند.



تسکین استرس
بسته به نوع موسیقی که گوش می دهید، موسیقی آرام بخش می تواند با کاهش سطح کورتیزول، هورمونی که در پاسخ به استرس ترشح می شود، استرس را کاهش دهد.

یک مطالعه در سال 2013 ارتباط بین موسیقی و کاهش استرس را در بیماران اورژانس کودکان نشان می دهد. محققان دانشگاه آلبرتا در این کارآزمایی با 42 کودک 3 تا 11 ساله دریافتند که بیمارانی که در حین تزریق IV به موسیقی آرامش‌بخش گوش می‌دهند، درد بسیار کمتری را گزارش کرده‌اند و برخی از آنها در مقایسه با بیمارانی که موسیقی گوش نمی‌دهند، ناراحتی کمتری نشان می‌دهند. طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا.

حافظه
مطالعات مربوط به ارتباط موسیقی با یادآوری حافظه از اوایل قرن بیستم، زمانی که این تحقیق برای اولین بار ظهور کرد، افزایش یافته است. گوش دادن به موسیقی خاصی می تواند در یک لحظه ذهن شما را به چندین دهه قبل بازگرداند. در پست قبلی وبلاگی که منتشر کردیم، با عنوان «مطالعات ثابت کردند موسیقی فعالیت مغز را در بیماران آلزایمر تقویت می‌کند»، به مستند Alive Inside اشاره کردیم که نشان می‌دهد موسیقی چگونه بیماران مبتلا به از دست دادن حافظه را بیدار می‌کند. الیور ساکس، متخصص مغز و اعصاب می گوید: «موسیقی احساسات را برمی انگیزد و احساسات می تواند حافظه را به همراه داشته باشد. ... احساس زندگی را برمی گرداند در حالی که هیچ چیز دیگری نمی تواند.

مطالعه‌ای در سال 2014 بر روی 89 بیمار مبتلا به زوال عقل انجام شد، که در آن بیمار و مراقبان به‌طور تصادفی یک گروه آموزشی 10 هفته‌ای گوش دادن به موسیقی، یک گروه مربیگری آواز 10 هفته‌ای یا مراقبت‌های منظم تقسیم شدند. نتایج نشان داد که «در مقایسه با مراقبت های معمول، هم آواز خواندن و هم گوش دادن به موسیقی باعث بهبود خلق و خو، جهت گیری و حافظه اپیزودیک از راه دور و به میزان کمتری، توجه و عملکرد اجرایی و شناخت عمومی را بهبود می بخشد. آواز خواندن همچنین حافظه کوتاه‌مدت و کاری و بهزیستی مراقب را تقویت کرد، در حالی که گوش دادن به موسیقی تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی داشت.

تشنج، آسیب مغزی یا سکته مغزی
گزارش شده است که مغز بیماران مبتلا به صرع نسبت به افرادی که صرع ندارند به موسیقی واکنش متفاوتی نشان می دهد. «افراد مبتلا به صرع قبل از تشنج همگام می شوند. با این حال، در مطالعه ما، بیماران مبتلا به صرع بدون داشتن تشنج با موسیقی هماهنگ شدند. چاریتون توضیح داد که استرس باعث بروز تشنج می شود و افزود: "با گوش دادن به موسیقی، بسیاری از بیماران گزارش کردند که احساس آرامش می کنند."

بر اساس یک مطالعه در سال 2008، بیماران سکته مغزی که در مراحل اولیه پس از سکته به موسیقی گوش می‌دادند، بهبودی در بهبودی نشان دادند. نویسنده این مطالعه، تپو سارکامو، پیشنهاد کرد که بیماران بلافاصله پس از سکته مغزی شروع به گوش دادن به موسیقی کنند، زیرا تغییرات زیادی در هفته ها و ماه های اول بهبودی رخ می دهد. سارکامو گفت: «ما دریافتیم که سه ماه پس از سکته، حافظه کلامی از هفته اول پس از سکته مغزی تا 60 درصد در شنوندگان موسیقی بهبود یافته است.

در سال 1973، یک درمان مبتنی بر موسیقی به نام «درمانی آهنگ ملودیک» برای کمک به بازماندگان سکته مغزی یا افرادی که از آفازی رنج می‌برند، ایجاد شد تا بتوانند دوباره ارتباط برقرار کنند. هدف از درمان تبدیل آواز به گفتار است. به گفته Research and Hope، اگرچه این بیماران قادر به صحبت کردن نیستند، "آنها اغلب می توانند آواز بخوانند، گاهی اوقات با همان روانی و وضوحی که قبل از شروع بیماری داشتند."

منبع:
https://musicvar.ir/

خرید پیج اینستاگرام

۸ بازديد

ایجاد یک پایگاه فالوور وفادار اینستاگرام از ابتدا نیازمند کار سخت، زمان و صبر است، به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها یک میانبر را انتخاب می‌کنند و فقط حساب اینستاگرام می‌خرند. با این حال، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از تمام خطرات و مشکلات احتمالی که ممکن است به وجود بیاید آگاه هستید.

مطمئنا، اینستاگرام می‌تواند برای شما سرنخ‌هایی به دست آورد. اما LeadQuizzes می تواند چیزهای بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد

 

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و ساخت برند شماست. حدود 60 درصد از کاربران اینستاگرام در مورد یک محصول یا خدمات در این شبکه اجتماعی اطلاعات کسب می کنند. با توجه به اینکه روزانه نیم میلیارد نفر ثبت نام می کنند، این رقم خیره کننده ای است و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

 

آمار اینستاگرام


در حالی که اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل را دارد، الگوریتم جدید موفقیت یک تجارت جدید را کمی دشوار می کند. روی پست‌ها و کاربرانی که مسیر تعامل خوبی دارند تمرکز می‌کند. این باعث می‌شود کسانی که هنوز شبکه فالوور خود را ایجاد نکرده‌اند به حداکثر برسند و باعث می‌شود 70 درصد پست‌های اینستاگرام مورد توجه قرار نگیرند.

اگر فکر می کنید که تنها راه غلبه بر این موانع خرید اکانت اینستاگرام است، اجازه دهید ابتدا دو مورد را روشن کنیم. خرید اکانت اینستاگرام برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است. دوم اینکه خرید اکانت اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام یکی نیست. بیایید توضیح دهیم.

 

اکانت اینستاگرام را با مسئولیت خود بخرید


خرید اکانت اینستاگرام خلاف شرایط خدمات این شبکه اجتماعی است. در اینستاگرام، شما مجاز به خرید، فروش یا انتقال هیچ جنبه ای از حساب کاربری خود (از جمله نام کاربری خود)، یا درخواست، جمع آوری یا استفاده از اعتبار یا نشان های دیگر کاربران نیستید.

 

شرایط استفاده از اینستاگرام


هنگامی که اکانت های اینستاگرام را خریداری می کنید، آنها را بخرید و بدانید که اگر تیم آنها از آن حساب مطلع شد یا چیز عجیبی پیدا کرد، اینستاگرام می تواند آنها را در هر زمان ببندد.

از آنجا که این فرآیند "زیر میز" انجام می شود، هیچ تضمین رسمی وجود ندارد که به دست آوردن حساب شخص دیگری کلاهبرداری نباشد که هزینه و اعصاب شما را بیشتر از به دست آوردن فالوورهای ارگانیک به همراه داشته باشد.
از زمانی که اینستاگرام الگوریتم خود را از نمایش عکس‌ها به صورت زمانی به نشان دادن پست‌هایی از کسانی که بیشتر با آنها در ارتباط هستید تغییر داد، بسیاری از کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها شکایت داشتند که جذب لایک و فالوور بسیار سخت‌تر است. این دو گروه کاربری در صورت تغییر الگوریتم اینستاگرام خطرات زیادی دارند، زیرا هر دو از این پلتفرم برای درآمدزایی استفاده می کنند.

از این نظر، اینستاگرام پلتفرم اجتماعی انتخابی برای اکثر اینفلوئنسرها است، که بسیاری از آنها در ازای پست های حمایت شده برای مخاطبان خود پول دریافت می کنند. برخی از اینفلوئنسرها به ازای هر پست 18000 دلار درآمد دارند که اینستاگرام را راهی سودآور برای اینفلوئنسرهای مشتاق برای کسب درآمد می کند. راه موفقیت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد: دنبال کنندگان زیادی ایجاد کنید تا در معرض برندهایی با بودجه بازاریابی تأثیرگذار قرار بگیرید، سپس یک معامله ببندید.

اما داشتن طرفداران زیاد هدفی نیست که فقط اینفلوئنسرها داشته باشند. شرکت‌ها همچنین ارزشی را در میزان طنین‌اندازی اعداد بزرگ با طرفداران خود می‌بینند. اعداد بزرگ به عنوان اثبات اجتماعی عمل می‌کنند و دیگران را تشویق می‌کنند تا از طرفداران یک برند استفاده کنند.

از آنجایی که هر تغییر اینستاگرام روند دستیابی به افراد و افزایش فالوورها را کمی دشوارتر می کند، برخی از برندها به طور طبیعی برای تسریع روند به تاکتیک های کثیف متوسل می شوند - مانند خرید لایک اینستاگرام.

 

خرید پیج اینستاگرام


اکانت اینستاگرام خریدم، حالا چی؟ PS داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام نیاز به مراقبت و فداکاری زیادی دارد. آن را فراموش نکن. بهترین محتوای خود را منتشر کنید، برای مخاطبان خود ارزش قائل باشید و صبور باشید. به یاد داشته باشید که در زمان مناسب پست بگذارید و از هشتگ های مرتبط برای مخاطبان خود استفاده کنید. دنبال کنندگان خود را در هر پست و همچنین در سایر پست های اینستاگرام جذب کنید. بخشی از جامعه اینستاگرام باشید و در نهایت خودتان باشید و الهام بخش دیگران باشید. مهمتر از همه، درگیر بمانید و نتایج خواهد آمد. اگر در مورد اکانت های اینستاگرام ما سوالی دارید، همیشه می توانید با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که با شما چت کنیم. تیم ما برای شما در سفر اینستاگرامی شما آرزوی موفقیت دارد!

 

منبع:

https://namadin.gumroad.com/

 

تست ایندکسینگ

۱۲ بازديد

به نام خدا این بلاگ فقط جهت تست ایندکسینگ میباشد و هیچ کاربرد دیگری ندارد. استفاده از لینک های زیر برای سایت های خودتان حلال میباشد.

با تشکر از همراهی شما...

https://telegra.ph/5-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-04-11

 

https://telescope.ac/followers-CwL_akZ6P/chgwnh-1000-flwwr-wl-y-baady-ynstgrm-khwd-r-bh-dst-awrym-nwshth-shdh-twst-caroline-forsey-cforsey1-ynflwy-nsr-bry-ynstgrm-aakhs-my-gyrd-bh-myd-ynkhh-flwwrhy-byshtry-dr-ynstgrm-dshth-bshd-br-khsy-pwshydh-nyst-khh-frst-hy-tjry-dr-ynstgrm-hmchnn-dr-hl-rshd-hstnd-tqryban-90-drsd-z-1-mylyrd-khrbr-faal-mhnh-ynstgrm-ykh-hsb-tjry-r-dr-yn-pltfrm-dnbl-my-khnnd-w-bysh-z-200-mylywn-hsb-tjry-wjwd-drd-ddh-hy-jdyd-gzrsh-taaml-ynstgrm-nskhh-2022-m-khr-yn-st-mgr-ynkhh-mshhwr-nbshyd-jmaa-awry-flwwrhy-aazym-dr-ynstgrm-bdwn-khr-skht-wqaaan-skht-st-khwshbkhtnh-chnd-khr-wjwd-drd-khh-my-twnyd-blfslh-njm-dhyd-t-hdql-1000-flwwr-b-khyfyt-bry-hsb-shkhsy-y-hrfh-y-ynstgrm-khwd-jmaa-awry-khnyd-hmh-chyz-dr-mwrd-yn-st-khh-bdnyd-zmn-w-tlsh-khwd-r-khj-srmyh-gdhry-khnyd-dr-yn-pst-chnd-strtjy-r-mwrd-bhth-qrr-mydhym-khh-bh-shm-khmkh-mykhnd-yn-flwwrh-r-bh-dst-awryd-z-yjd-ykh-prwfyl-ynstgrm-b-rzsh-dnbl-khrdn-t-stfdh-z-msbqt-w-wfdr-mndn-bh-brnd-khwd

 

https://www.vingle.net/posts/4373725

 

https://sites.google.com/view/myfollowersnew/home

 

https://groups.google.com/g/myfollower/c/F80B664RyYM

 

https://pin.it/4v8T7Om

 

https://www.scoop.it/topic/lurneorg

 

https://makersplace.com/myfolloweragency/about/

 

https://www.evernote.com/shard/s436/sh/52a6cc76-4be6-095d-b311-170685f07896/429d5c52c41e5f118d656aec203a05d6

 

https://www.instagram.com/classyar_com/

 

https://twitter.com/YarClass

 

https://www.facebook.com/classyarofficial/

 

https://www.pinterest.com/classyar1/

 

https://classyarofficial.tumblr.com/

 

https://notes.io/WCFx

 

https://controlc.com/c9b8646f

 

https://kendofrown9.werite.net/post/2022/04/22/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%A1-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%85-2022-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%85

 

https://www.misterpoll.com/users/pilotoil64

 

https://repo.getmonero.org/lauradrill6

 

با تشکر از توجه شما