آرشیو بهمن ماه 1400

چيزهايي كه براي شما مفيد است

دوره جامع آموزش سئو

۱۵ بازديد
دوره جامع متخصص سئو

دوره جامع متخصص سئو

براساس تجربه سالها فعالیت سئولوژی در عرصه سئو، شما باید همواره به دنبال مطالعه مقالات به روز در عرصه سئو سایت باشید. در واقع شما با این کار می­خواهید به درک موضوع صفحه توسط گوگل کمک کنید. در این محصول از مبتدی تا پیشرفته تکنیک های سئو به صورت کامل در دوره آموزش سئو در مشهد آموزش داده می شود به طوری که با اجرای این تکنیک ها می توانید به راحتی سایت خود را در صفحه اول گوگل و نتایج ابتدایی قرار دهید. در این قسمت اطلاعات مختصری در خصوص آموزش سئو کلمات کلیدی در اختیارتان قرار می دهیم.
از این گذشته استفاده از کلمات کلیدی یک نوشته که حتی یکی از پیشنیاز های تائید صلاحیت آن ها توسط افزونه های بهینه ساز نیز می باشد ، سبب می شود تا مخاطب مطمئن شود که مطلب درستی را گشوده و در ادامه قرار است به پاسخ مورد نیازش برسد . پیشنهاد میکنیم برای انتخاب کلمات کلیدی صفحات دستهبندی، سایتهای بزرگ در حوزه کاری خود را شناسایی و از آنها الگوبرداری کنید. اگر سایت مپ برای شما نمایش داده نشد یا خطایی دریافت کردید، کافی است یک پست در سایت خود منتشر کنید و بعد به سراغ سایت مپ بیایید و میبینید که سایت مپ شما بدون مشکل کار میکند و میتوانید از آن استفاده کنید.

حالا در کنار همه اینها، گوگل یک سری هزینهها برای تبلیغات کلیکی یا همان Google Adwords دریافت میکند. گوگل در تلاش برای سریعتر کردن دسترسی به صفحات وب در موبایل ها شکل جدید از HTML را تحت نام AMP HTML معرفی کرده است. در واقع وب سایت شما باید به درجه ای از کیفیت از لحاظ فنی و محتوایی برسد که موتورهای جستوجو به آن اعتماد کرده و شما را در نتایج به کاربران نمایش دهد. صادق و با کیفیت باشید تا گوگل به شما اعتماد کند این شعار ما در تارینوتک است. نیز تاثیر گذار بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما برای کسانی که توان هزینه های سنگین تبلیغاتی را ندارند بهترین و به صرفه ترین راه سئو است و تارینوتک به شما این وعده را می دهد که توقع و انتظار شما از وب سایتتان به صورت شگفت انگیزی برطرف خواهد شد.
با توجه به اینکه کارسازترین ضربه ها از درون یک شاکله به آن می خورد ، هک کردن آن توسط رقبا بهترین روش برای از دور خارج کردن ماست . با این روش، شما در واقع اندازه گیری می کنید که چه تعداد کاربر همان روندی که شما تعبیه دیده بودید را طی کرده اند و چه تعداد در نیمه راه از وب سایت شما خارج شده اند.

هنگامی که کاربر بعد از سرچ یک کلمه کلیدی و ورود به یک سایت، به صفحه SERP بازمیگردد و صفحات دیگر را بررسی می کند. اکثر کاربران صفحات مورد نظر خود را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند و این مسئله اهمیت Seo در سایت را مشخص می کند. فاکتورهای زیادی در فرایند سئو اهمیت دارند از جمله استاندارد بودن کدنویسی سایت، سرعت لود سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوای اختصاصی، لینک سازی های داخلی و خارجی که مهندسین سئو می بایست بر آنها مسلط باشند.
سئو کلاه سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که طبق استراتژی های گوگل در مورد آن رفتار می شود. به بیانی ساده تر ، ایجاد ارتباط میان سایت های رقیب و هر اقدامی که گوگل روی آن ها حساس بوده و به محض مشاهدشان تارنمای مورد نظر را جریمه می کند ، سئوی منفی نامیده می شود . از دیگر ویژگیهای منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت وبرمز میتوان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایتهای انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما میشود.

با توجه به اینکه یادگیری مفاهیم سئو برای تمامی افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و اینترنت فعالیت دارند مفید است. سئو وب سایت از جمله اقداماتی است که می توان برای یک وب سایت جهت کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل انجام داد و ما در اینجا قصد داریم که انجام این مهم را برایتان توضیح دهیم در این سایت شما با کلیت مفاهیم سئو آشنا می شوید ، البته سئویاب همواره بر این نکته تکیید نمودهه است که سئو امری تخصصی است و از اجرای ناقص آن در سایت خود بپرهیزید زیرا ممکن است معایب کاری که انجام می شود از مزایای آن برای شما بیشتر باشد و در واقع به سایت خود ضرر برسانید. حال با توجه به زمینه فعالیت هر سایت، آمار بازدید میتواند ارزش متفاوتی ایجاد کند.
شاید در نظر اول پاک کردن پایگاه اطلاعاتی و از بین بردن هرآنچه که ماه ها و سال ها صرف جمع آوریشان شده است نخستین اقدامیست که بر علیه خود به ذهنمان می رسد ، اما حقیقت امر این است که فردی که موفق به باز کردن قفل این گاوصندوق شده است ، می تواند به جای از بین بردن محتویاتش ، آن را به تاراج برده و به جای نابودی جزء به جزء هر سایت ، از آن ها استفاده کند .

 
 

فالوور ارزان اینستاگرام

۱۴ بازديد
هر بار که عکسی را قرار می دهید، اینستاگرام لیستی از هر یک از فالورهایی را که آن پست را لایک کرده یا روی آن کامنت گذاشته اند را به شما ارائه می دهد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که راه حلی مختصر و سرگرم کننده برای اشتراک گذاری محتوای معتبر با مشتریان مختلف اینستاگرام (که اکنون تعداد آنها بیش از 1 میلیارد است) باشد. اگر از توانایی های خود مطمئن نیستید، ارزش دارد به متخصصی که از تجهیزات پیشرفته استفاده می کند، پول بدهید یا میتوانید با خرید فالوور ارزان درآمد خود را چند برابر کنید. Reels تلاش اینستاگرام برای رقابت مستقیم با TikTok است.

این ادغام یک تغییر بازی برای شرکت‌های خرده‌فروشی و تجارت الکترونیکی است که می‌خواهند محتوای کوتاه‌تر و جاودانه‌تری از نوع ویدیویی TikTok ایجاد کنند، اما با این وجود برای تبلیغ محصولات خود به انتخاب‌هایی نیاز دارند. مطابق با برخی تحقیقات، مردم کالا را بر اساس ارزیابی های آنلاین ترجیح می دهند، این بخشی از مدیریت شهرت آنلاین است. بازاریابی درونگرا که به آن تبلیغات جذب نیز می گویند، با هدف جذب افراد، برانگیختن کنجکاوی عمومی در شرکت های کالا و مدل است. هر زمان که ضبط را متوقف یا مکث می کنید، گزینه جدیدی به نام "Align" ظاهر می شود. به محض اینکه ضبط را کامل کردید، هر دو دوباره روی دکمه ضربه بزنید یا دکمه را رها کنید. به محض اینکه ترتیب دادید که چگونه می خواهید ضبط انجام شود، مرحله زیر ضبط دقیق است! موسیقی: اینجاست که می‌توانید مانیتوری را برای ضبط خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، آنها نوع خاص خود را از خدمات اشتراک خودکار ارائه می دهند تا کاربران بتوانند سعی کنند حساب های خود را در خلبان خودکار توسعه دهند. بدانید که هر ارائه‌دهنده خدمات می‌تواند وضعیت عالی داشته باشد، مشروط بر اینکه واقعاً ضمانت‌های خود را ارائه کرده باشد و نتایج واقعی را برای خریداران به ارمغان آورده باشد. ما برای ارائه خدمات به موقع محبوبیت داریم. یکی از بهترین زمان‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوای تولد، شروع ماه است. هر کدام را که فکر می کنید بهترین لباس شنا را برای شما دارد انتخاب کنید. ما سعی می‌کنیم بیشتر هنرمندانه باشیم و تصور کنیم که چگونه می‌توانیم بینندگان اینستاگرام خود را مورد علاقه و تشویق قرار دهیم.



به این ترتیب، پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی مانند اسنپ چت و اینستاگرام به بازاریابان محتوا این فرصت را می‌دهند تا مدل خود را معرفی کنند و به بینندگان خود نزدیک‌تر شوند. خالق اینستاگرام، کارآفرینان و صاحبان خانه‌های کسب‌وکار کوچک باید چه تغییراتی را بپذیرند و برای تطبیق با آن‌ها استراتژی داشته باشند؟ اگر Reels را در برنامه دیده‌اید و کاملاً مطمئن نیستید که چگونه کار می‌کنند یا چگونه می‌توانید آنها را به یک دارایی برای استراتژی بازاریابی کسب و کار آنلاین خود تبدیل کنید، راهنمای او برای شما مناسب است. افراد می توانند به اشتراک بگذارند، اظهار نظری را حذف کنند، یا پیامی غیرعمومی برای صاحبان خانه های تجاری ارسال کنند تا در مورد محصول پرس و جو کنند و علاقه خود را نشان دهند. از آنجایی که IGTV و Reels روی این پلتفرم راه اندازی شده اند، آمار ویدیویی اینستاگرام نشان می دهد که چهار نوع فیلم مجزا وجود دارد.

5 مرحله اساسی از ابتدا تا تکمیل وجود دارد، و این آموزش Reels اینستاگرام گزینه‌های هر مرحله را اطلاعات و نشان می‌دهد. آن‌ها می‌توانند مکان فوق‌العاده‌ای برای شروع باشند، زیرا حتی «تنها» هزاران برداشت می‌توانند تأثیری عظیم در بینندگان صحیح بگذارند. بیایید کمی با اینستاگرام شروع کنیم. داشتن یک فروشگاه داخلی اینستاگرام به این معنی است که مشتریان شما (یا مشتریان بالقوه) هنگام حرکت از قسمت بالای قیف آگاهی مدل به قسمت زیرین قیف فروش، اصطکاک کمی یا بدون اصطکاک را تجربه خواهند کرد. از آنجایی که Reels نیز یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام است، به نظر می‌رسد IG مقداری دارایی واقعی بیشتری را در برنامه و الگوریتم به آن‌ها اختصاص می‌دهد.
در حالی که شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند قانونی باشند و به خوبی از شما مراقبت می‌کنند، شرکت‌هایی نیز وجود دارند که چیزی را که قبلا ساخته‌اید خراب نمی‌کنند و خواهید دید. از آنجا روی نام گیرنده ضربه بزنید. صبر کنید تا عنوان گیرنده ظاهر شود. باید به امکان "قرارها" در زیر صفحه نمایش بروید. با استفاده از نماد قرقره اختصاص داده شده در زیر صفحه نمایش در صفحه اصلی برنامه.

با مکان اصلی نماد میانی آنها در صفحه نمایش خانه و ظاهر مکرر آنها به عنوان یکی از پست های اصلی که در برگه کاوش خواهید دید، بسیار قابل مشاهده هستند. هر روز در اینستاگرام، من می‌بینم که افراد مشهور وب‌سایت‌های سبک را تگ می‌کنند تا به مردم نشان دهند که چه ورزش‌هایی انجام می‌دهند و با گذشت زمان متوجه شدم که این کار برای یادگیری اینفلوئنسر و مدل انجام می‌شود.
Story Insights به شما نشان می‌دهد که تعداد داستان‌هایی را که تا کنون در ۱۴ روز پست کرده‌اید و در هر کسب‌شده چه تعداد بازدید ارسال کرده‌اید. خیلی بیشتر از ماه ها انتظار برای رسیدن از 10000 به 20000 فالوور، می توانید در چند روز به آنجا برسید. در حال حاضر استوری های اینستاگرام وجود دارد. مردم آماده نخواهند بود بفهمند که اینها با وسایل پولی می آیند. تکنیکی که اینستاگرام بیشتر به سمت سرگرمی سوق داده است. در حالی که پیمایش، انتقال یکپارچه از یک ویدیو به ویدیوی بعدی را از طریق Reels Feed تجربه خواهید کرد. تبلیغات و بازاریابی دیجیتال یکی از موضوعاتی است که امکان انتخاب کسب درآمد آنلاین بدون هزینه سرمایه گذاری را فراهم می کند.