ایجاد یک پایگاه فالوور وفادار اینستاگرام از ابتدا نیازمند کار سخت، زمان و صبر است، به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها یک میانبر را انتخاب می‌کنند و فقط حساب اینستاگرام می‌خرند. با این حال، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از تمام خطرات و مشکلات احتمالی که ممکن است به وجود بیاید آگاه هستید.

مطمئنا، اینستاگرام می‌تواند برای شما سرنخ‌هایی به دست آورد. اما LeadQuizzes می تواند چیزهای بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد

 

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و ساخت برند شماست. حدود 60 درصد از کاربران اینستاگرام در مورد یک محصول یا خدمات در این شبکه اجتماعی اطلاعات کسب می کنند. با توجه به اینکه روزانه نیم میلیارد نفر ثبت نام می کنند، این رقم خیره کننده ای است و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

 

آمار اینستاگرام


در حالی که اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل را دارد، الگوریتم جدید موفقیت یک تجارت جدید را کمی دشوار می کند. روی پست‌ها و کاربرانی که مسیر تعامل خوبی دارند تمرکز می‌کند. این باعث می‌شود کسانی که هنوز شبکه فالوور خود را ایجاد نکرده‌اند به حداکثر برسند و باعث می‌شود 70 درصد پست‌های اینستاگرام مورد توجه قرار نگیرند.

اگر فکر می کنید که تنها راه غلبه بر این موانع خرید اکانت اینستاگرام است، اجازه دهید ابتدا دو مورد را روشن کنیم. خرید اکانت اینستاگرام برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است. دوم اینکه خرید اکانت اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام یکی نیست. بیایید توضیح دهیم.

 

اکانت اینستاگرام را با مسئولیت خود بخرید


خرید اکانت اینستاگرام خلاف شرایط خدمات این شبکه اجتماعی است. در اینستاگرام، شما مجاز به خرید، فروش یا انتقال هیچ جنبه ای از حساب کاربری خود (از جمله نام کاربری خود)، یا درخواست، جمع آوری یا استفاده از اعتبار یا نشان های دیگر کاربران نیستید.

 

شرایط استفاده از اینستاگرام


هنگامی که اکانت های اینستاگرام را خریداری می کنید، آنها را بخرید و بدانید که اگر تیم آنها از آن حساب مطلع شد یا چیز عجیبی پیدا کرد، اینستاگرام می تواند آنها را در هر زمان ببندد.

از آنجا که این فرآیند "زیر میز" انجام می شود، هیچ تضمین رسمی وجود ندارد که به دست آوردن حساب شخص دیگری کلاهبرداری نباشد که هزینه و اعصاب شما را بیشتر از به دست آوردن فالوورهای ارگانیک به همراه داشته باشد.
از زمانی که اینستاگرام الگوریتم خود را از نمایش عکس‌ها به صورت زمانی به نشان دادن پست‌هایی از کسانی که بیشتر با آنها در ارتباط هستید تغییر داد، بسیاری از کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها شکایت داشتند که جذب لایک و فالوور بسیار سخت‌تر است. این دو گروه کاربری در صورت تغییر الگوریتم اینستاگرام خطرات زیادی دارند، زیرا هر دو از این پلتفرم برای درآمدزایی استفاده می کنند.

از این نظر، اینستاگرام پلتفرم اجتماعی انتخابی برای اکثر اینفلوئنسرها است، که بسیاری از آنها در ازای پست های حمایت شده برای مخاطبان خود پول دریافت می کنند. برخی از اینفلوئنسرها به ازای هر پست 18000 دلار درآمد دارند که اینستاگرام را راهی سودآور برای اینفلوئنسرهای مشتاق برای کسب درآمد می کند. راه موفقیت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد: دنبال کنندگان زیادی ایجاد کنید تا در معرض برندهایی با بودجه بازاریابی تأثیرگذار قرار بگیرید، سپس یک معامله ببندید.

اما داشتن طرفداران زیاد هدفی نیست که فقط اینفلوئنسرها داشته باشند. شرکت‌ها همچنین ارزشی را در میزان طنین‌اندازی اعداد بزرگ با طرفداران خود می‌بینند. اعداد بزرگ به عنوان اثبات اجتماعی عمل می‌کنند و دیگران را تشویق می‌کنند تا از طرفداران یک برند استفاده کنند.

از آنجایی که هر تغییر اینستاگرام روند دستیابی به افراد و افزایش فالوورها را کمی دشوارتر می کند، برخی از برندها به طور طبیعی برای تسریع روند به تاکتیک های کثیف متوسل می شوند - مانند خرید لایک اینستاگرام.

 

خرید پیج اینستاگرام


اکانت اینستاگرام خریدم، حالا چی؟ PS داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام نیاز به مراقبت و فداکاری زیادی دارد. آن را فراموش نکن. بهترین محتوای خود را منتشر کنید، برای مخاطبان خود ارزش قائل باشید و صبور باشید. به یاد داشته باشید که در زمان مناسب پست بگذارید و از هشتگ های مرتبط برای مخاطبان خود استفاده کنید. دنبال کنندگان خود را در هر پست و همچنین در سایر پست های اینستاگرام جذب کنید. بخشی از جامعه اینستاگرام باشید و در نهایت خودتان باشید و الهام بخش دیگران باشید. مهمتر از همه، درگیر بمانید و نتایج خواهد آمد. اگر در مورد اکانت های اینستاگرام ما سوالی دارید، همیشه می توانید با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که با شما چت کنیم. تیم ما برای شما در سفر اینستاگرامی شما آرزوی موفقیت دارد!

 

منبع:

https://namadin.gumroad.com/