احترام به پرد و مارد چه روشهايي دارد

چيزهايي كه براي شما مفيد است

احترام به پرد و مارد چه روشهايي دارد

۲۶ بازديد

ايسيون ها نظر آنها را بپرسيد ، حتي اگر مي دانيد نمي توانيد از توصيه هاي آنها پيروي كنيد زيرا اين كار براي خانواده يا تجارت شما كاملاً مناسب نيست. س simpleال ساده هيچ ضرري ندارد.
13. خبرهاي خوب و دستاوردهاي خود را با آنها در ميان بگذاريد.
والدين شما نيز به اندازه شما از دستاوردهاي شما خوشحال خواهند شد. بعضي اوقات ، آنها حتي از شما خوشحالتر مي شوند!
14. با اين حال ، خبرهاي بد غير مرتبط را به اشتراك نگذاريد.
از به اشتراك گذاشتن خبرهاي بد خودداري كنيد ، مخصوصاً اگر هيچ ارتباطي با آنها نداشته باشد.
15- با عموها و عمه هاي خود با محبت رفتار كنيد.
والدين شما از همان جواني با خواهر و برادرشان رابطه صميمانه اي برقرار كرده اند. حتي اگر آنها در حال حاضر پيرتر و شلوغ تر شده اند ، اما همچنان اين وابستگي را دارند. با عموها و عمه هاي خود تماس بگيريد و آنها را براي ديدار با شما و والدين خود دعوت كنيد.
16. به دوستان والدين خود احترام بگذاريد. با آنها ملاقات كنيد و آنها را براي شام دعوت كنيد.
به دوستان والدين خود علاقه نشان دهيد و در مورد آنها سخنان خوبي بگوييد. وقتي بچه بوديد ، وقتي پدر و مادرتان در مورد دوستانتان اظهارات تحقيرآميز مي كردند ، اين كار را دوست نداشتيد (يا هنوز هم دوست نداريد!). اين فقط در مورد والدين و دوستانشان اتفاق مي افتد.
17. سپاسگزار باشيد.
تمام كارهاي خوبي را كه والدين شما براي شما انجام داده اند - و همه آنچه كه هنوز انجام مي دهند - به خاطر بسپاريد. نسبت به آنها سپاسگزار و خونگرم باشيد.
18- از آنچه نداشتيد شكايت نكنيد. از آنچه كه داريد لذت ببريد.
شايد شما مانند دوستتان تحصيلات كاملي نگرفته باشيد. شايد شما در كودكي تمام بازي هايي را كه مي خواستيد نداشته ايد. اما به ياد داشته باشيد آنچه پدر و مادرتان به شما پيشنهاد داده اند تمام آنچه آنها داشته اند است. حتي اگر والدين نتوانند چيز زيادي به فرزندشان بدهند ، احساس امنيت ايجاد مي كنند كه هيچ چيز ديگري نمي تواند.
19. مغرور نشويد.


خواه پيرو يك دين باشيد يا فقط به انسانيت اعتقاد داشته باشيد ، احتمالاً مي خواهيد فرد بهتري شويد. پدر و مادر شما شايسته ترين مهرباني شما هستند. در حضور آنها لاف نزنيد و خودنمايي نكنيد.
20- در حضور آنها با صداي بلند سرزنش نكنيد.
اين عمل غير احترامي تلقي مي شود.
21. براي تحقق درخواست هايشان سخت كار كنيد.
سعي كنيد آنچه والدينتان از شما مي خواهند به بهترين شكل ممكن انجام دهيد. به عنوان مثال ، اگر ده وظيفه به شما دادند و انجام پنج كار از آنها غيرممكن به نظر مي رسد ، در پنج مورد ديگر تلاش زيادي كنيد تا والدينتان را تحت تأثير قرار دهيد. آنها سزاوار تلاش شما هستند.
22- لحن خود را با آنها بلند نكنيد.
هنگام صحبت با والدين خود ، لحن آنها را مطابقت دهيد و صداي خود را از آنها بلند نكنيد. با لحني پايين و محترمانه مانند صحبت با معلم يا رئيس صحبت كنيد.
23. جلوي آنها راه نرويد.
در حالي كه با هم قدم مي زنيد ، عجله نكنيد و جلوتر از آنها حركت نكنيد. بسيار خوب ، اين ممكن است يك پيشنهاد عجيب به نظر برسد ، اما در بسياري از فرهنگ ها شكل احترام متداول است. به عنوان مثال ، در فرهنگ تركي و برخي مناطق خاورميانه ، اين را يك قانون روزمره مي دانيد.

24. قبل از سرو كردن ، غذا خوردن را شروع نكنيد.
باز هم ، اين يك قانون معمول در بسياري از فرهنگ ها است ، و اگر چيزي را دوست داريد ، از آن الگو مي گيريد! من فكر مي كنم اين حركات كوچك احترام بايد بخشي از هر فرهنگي باشد زيرا والدين در سراسر جهان فرزندان خود را با همان عشق و نيت خوب تربيت مي كنند.
25. تمام خوبيهايي كه براي شما كردند را به آنها يادآوري كنيد.
وقتي مادر يا پدرتان فكر مي كند كه قادر به انجام كاري نيست ، به آنها يادآوري كنيد كه چگونه هميشه آنها را به عنوان يك ابرقهرمان مي ديديد - و هنوز هم اين كار را مي كنيد.
26. حرفهاي توهين آميز نزنيد.
در مقابل والدين خود فحش يا سخنان توهين آميز ندهيد. اگر كسي لياقت شيريني شما را دارد ، والدين شما هستند.
27. اگر مذهبي هستيد ، براي آنها دعا كنيد.
اگر فرد مذهبي هستيد ، هميشه در نمازهايتان والدين خود را به ياد داشته باشيد. براي رفاه حال آنها دعا كنيد. دعا كنيد كه خداوند به آنها هر چيز خوبي كه شايسته آنها هستند را عطا كند دعا كنيد خداوند همه سعادت را كه قصد داشتند به شما بدهند به آنها هديه دهد.
28. در حضور آنها خسته يا بي حوصله عمل نكنيد.
لحظات كنار پدر و مادرتان ارزشمند هستند. بيشتر كودكان لازم نيست نيمي از زندگي خود را با والدين خود بگذرانند و ديدن اينكه چقدر از اين نعمت محروم هستند دلخراش است.
29. به اشتباهات آنها نخنديد
پدر و مادر شما با بزرگتر شدن ممكن است حتي از اشتباهات خود آگاه نباشند. اين چيزي است كه با افزايش سن براي همه اتفاق مي افتد. در بزرگسالي ممكن است اشتباهات مشابهي داشته باشيد. شما نمي خواهيد كسي شما را مسخره كند!
والدين خود را همانگونه كه هستند دوست داشته باشيد. از والدين خود احساس خجالت نكنيد و سعي كنيد نظر ديگران را فراموش نكنيد. در عوض ، اگر مي بينيد كه والدينتان چيزهايي را فراموش مي كنند و اشتباه مي كنند ، به آنها بيشتر توجه كنيد و كمي بيشتر به آنها اهميت دهيد.
30. با عشق به آنها خطاب كنيد.
با آنها هر چيزي تماس بگيريد كه باعث شود احساس دوست داشته شدن كنند. آنها را "مادر" ، "مامان" ، "پدر" ، "پاپا" ، "عشق" ، "گرانبها" يا هر آنچه مي خواهند بشنوند بناميد.
31. روزهاي تعطيل بيشتر با آنها باشيد.
اگر 30 دقيقه را با پدر و مادر خود در شكرگذاري سپري مي كنيد ، سال بعد 2 ساعت وقت بگذاريد و بعد از آن هر سال به افزايش وقت خود ادامه دهيد.
32. هداياي مفيد و به يادماندني براي آنها بگيريد.
هديه دادن به كسي نشان مي دهد كه چقدر از داشتن آنها در زندگي سپاسگزار هستيد. با دادن gi به والدين خود نشان دهيد كه به فكر آنها هستيد

منبع: https://wehavekids.com/family-relationships/Simple-ways-to-show-love-to-parents

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.