وقابع روز

تبلیغات

آپلود فایل

درباره وب سایت


ثبت نام در سایت

نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

ورود به سایت

نام کاربری :
پسورد :

نظر سنجی

نتیجه

تبالدل لینک اتوماتیک

لینک :

لینک های تبادلی

فاقد لینک

عضویت در خبرنامه

عضویت لغو عضویت

صفحات جانبی

rss

خلاصه:

براي يافتن 5 بهترين تاكتيك (با ابزار و مثال) كه مي تواند به شما كمك كند مخاطبان بيشتري را براي كسب و كار خود در اينستاگرام افزايش دهيد ، بخوانيد.


ياد خواهيد گرفت بهترين شيوه ها براي افزايش فالوور اينستاگرام شما اهميت صداي مارك منحصر به فرد در اينستاگرام چگونه مي توانيد به طور مداوم و در زمان مناسب پست ارسال كنيد تا مخاطبان خود را افزايش دهيدشما ساعت ها وقت صرف برنامه ريزي و ايجاد محتوا براي اينستاگرام مي كنيد. براي يك لحظه كوتاه پس از ضربه زدن به "اشتراك" ، همه چيز در جهان خوب است. مطمئن هستيد كه مطلب فوق العاده اي منتشر كرده ايد.
سپس ، سكوت راديويي. يا چند لايك و نظر از تعداد كمي از دنبال كنندگان شما. اما اگر با انتشار محتواي عالي ، چگونه فالوورهاي بيشتري در اينستاگرام بدست آوريد؟
هيچ راهنماي گام به گام براي رشد اينستاگرام وجود ندارد. اما بهترين شيوه ها وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا مخاطبان بيشتري را جذب كرده و پيروان جديدي را به دست آوريد.
در اينجا 12 روش براي جذب فالوور بيشتر در اينستاگرام آورده شده است.


1. زيستي خود را بهينه كنيداز آن 150 كاراكتر حداكثر استفاده را ببريد. بيوگرافي اينستاگرام شما به دنبال كنندگان بالقوه مي گويد كه شما كي هستيد ، در مورد چه چيزي هستيد و اميدواريد مردم پس از بازديد از نمايه شما چه اقدامي انجام دهند.


بيوگرافي اينستاگرام شما بايد شامل موارد زير باشد:
شرح روشني از آنچه انجام مي دهيدلمس شخصيت شمافراخوان براي اقدام (خريد ، مطالعه بيشتر ، تماس با ما و غيره)يك پيوندپيوند داخلي شما تنها پيوند قابل كليك شما در اينستاگرام است ، بنابراين از آن عاقلانه استفاده كنيد. برخي از مشاغل داراي پيوند استاندارد به وب سايت خود هستند ، در حالي كه برخي ديگر به طور مرتب آن را تغيير مي دهند تا پست هاي اخير را منعكس كنند. اما اگر مي خواهيد كار را براي خود راحت كنيد ، از ابزارهاي پيوند در بيو مانند Shop Grid استفاده كنيد كه به شما امكان مي دهد يك پيوند را به كاتالوگ پيوندها تبديل كنيد.

CoolStays شامل تمام جنبه هاي مهم يك بيوگرافي عالي اينستاگرام است.يك هشتگ مارك دار را نيز در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، ما طرفداران خود را تشويق مي كنيم كه از mymember هنگام صحبت در مورد محصولات ما استفاده كنند. افزودن هشتگ مارك دار در بيو ما به مردم مي گويد كه كدام هشتگ را شامل شوند تا توجه ما را جلب كنند. به علاوه ، وقتي كسي روي هشتگ ضربه مي زند ، پست هايي را از طرفداران مشاهده مي كند كه از آن استفاده كرده اند.

2. بهترين زمان خود را براي ارسال در اينستاگرام پيدا كنيدتوجه كنيد كه چگونه ما نگفتيم بهترين زمان براي ارسال در اينستاگرام را پيدا كنيد؟ حقيقت اين است كه هيچ پاسخ عمومي براي زمان ارسال پست در اينستاگرام براي رسيدن به بيشترين تعداد افراد وجود ندارد. اما راه هايي براي تعيين زمان ايده آل براي دنبال كنندگان شما وجود دارد.


ابتدا از Instagram Insights براي تشخيص زمان آنلاين بودن مخاطبان خود استفاده كنيد. از نمايه تجاري اينستاگرام خود روي دكمه "بينش" ضربه بزنيد ، به "مخاطبان خود" برويد ، سپس روي "مشاهده همه" ضربه بزنيد. از آنجا ، به پايين برويد تا فعال ترين زمان هاي مخاطبان خود را بيابيد.

Insights اينستاگرام به شما كمك مي كند بهترين زمان خود را براي ارسال پست پيدا كنيد.همچنين بايد در نظر بگيريد كه چه زماني محتواي شما بيشتر مرتبط خواهد بود. به عنوان مثال ، يك ويدئوي دستورالعمل گام به گام ممكن است در خارج از ساعت كاري بهتر عمل كند ، زيرا افراد بيشتر در حال آشپزي هستند. از طرف ديگر ، يك پست كافي شاپ ممكن است در حدود ساعت 2 بعد از ظهر خوب عمل كند. وقتي مردم بعد از ظهر دچار ركود مي شوند. زمان هاي مختلف ارسال را آزمايش كرده و تعامل را دنبال كنيد.
اگر به دنبال راهنمايي هاي بيشتري در مورد زمان ارسال هستيد ، ويژگي Answers mymember سه پيشنهاد زمان ارسال را براي حداكثر كردن دسترسي شما در اينستاگرام به شما ارائه مي دهد.

ويژگي پاسخ هاي mymember از داده هاي پست هاي قبلي و فعاليت پيروان شما براي محاسبه بهترين زمان ارسال شما استفاده مي كند.در مقاله ما ، چگونه بهترين زمان خود را براي ارسال در اينستاگرام پيدا كنيد ، راهنماي عميق تري پيدا كنيد.


3. به طور مداوم ارسال كنيدمطالعه 2021 روي 14 صنعت نشان مي دهد كه مشاغل به طور متوسط ​​چهار پست اينستاگرام در هفته به اشتراك مي گذارند. اما توصيه مي كنيم حداقل يك بار در روز پست ارسال كنيد. مارك هايي كه با پست هاي اينستاگرامي به طور منظم وارد مي شوند ، بهترين نتايج را مشاهده مي كنند. طبق مطالعه Tailwind ، پروفايل هايي كه روزانه پست مي شوند سريعتر از كساني كه كمتر پست مي كنند فالوور اينستاگرام مي گيرند.

با جدول زماني الگوريتمي اينستاگرام ، ثبات يك عنصر كليدي براي ديده شدن پست هاي شما است. اگر پست هاي شما به طور منظم به اشتراك گذاشته مي شوند و مشاركت خوبي را انتخاب مي كنند ، الگوريتم اينستاگرام احتمالاً پست هاي شما را در بالاي صفحه فيدهاي دنبال كنندگان شما نشان مي دهد.
البته كيفيت هميشه مهمتر از كميت است. ارسال بيشتر اوقات لزوماً به نرخ بالاي مشاركت نمي انجامد. بر ايجاد محتوايي تمركز كنيد كه با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد - بيشتر در مورد آن در بخش 9: با مخاطبان خود مشاركت كنيد.
ابزارهاي زمانبندي اينستاگرام به شما امكان مي دهد بدون نگراني در مورد ارسال مستقيم هر روز از برنامه ، به طور مداوم پست كنيد. نگاهي به نحوه برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام براي صرفه جويي در وقت و افزايش تعامل بيندازيد تا ابزارهاي زمان بندي مورد علاقه اينستاگرام (رايگان و پولي) را به همراه نكات زمان بندي پيدا كنيد.

4. نحوه عملكرد الگوريتم اينستاگرام را بياموزيد بسياري از كاربران اينستاگرام در ابتدا در مورد تغيير از فيد زماني به جدول زماني رتبه بندي شده وحشت كردند. با اين حال ، از زمان تغيير ، ميانگين پست 50 درصد بيشتر از قبل دنبال كننده ديده مي شود. بنابراين ، يادگيري نحوه غلبه بر الگوريتم اينستاگرام را فراموش كنيد. در عوض ، بر يادگيري نحوه استفاده از سيستم به نفع خود تمركز كنيد.شش عامل تعيين كننده آنچه در جدول زماني هر فرد ظاهر مي شود وجود دارد: علاقه ، بهنگام بودن ، رابطه ، فراواني ، دنبال كردن و استفاده.در اينجا خلاصه اي از آنچه كه هر يك از اين عوامل به آن اشاره مي كند آورده شده است:علاقه: اينستاگرام چقدر فكر مي كند كه شخصي بر اساس فعاليت قبلي از آن پست خوشش مي آيد به موقع بودن: پست اخير چقدر است رابطه: حساب هايي كه شخص به طور منظم با آنها درگير است فركانس: هر چند وقت يك فرد از برنامه اينستاگرام استفاده مي كند بعد: پست هايي از حساب هايي كه شخص دنبال مي كند الگوريتم اينستاگرام قصد دارد بهترين محتوا را براي هر كاربر به نمايش بگذارد. بنابراين ، در حالي كه شش عامل جداگانه ممكن است نگران كننده به نظر برسند ، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه محتواي با كيفيت بالا را به طور مداوم ايجاد كنيد.ما در مورد نحوه عملكرد الگوريتم اينستاگرام در 2021: همه چيزهايي كه بايد بدانيد ، با جزئيات بيشتر به بررسي هر عامل رتبه بندي مي پردازيم. ما همچنين راهنمايي هايي در مورد نحوه ايجاد محتوا متناسب با هر عامل ارائه مي دهيم و نكاتي را در مورد نحوه استفاده از الگوريتم اينستاگرام به نفع خود به اشتراك مي گذاريم.

 

5. انواع مختلف محتوا را آزمايش كنيد اينستاگرام بسيار بيشتر از عكس است. در طول سالها ، اين برنامه راه هاي زيادي براي به اشتراك گذاشتن محتوا بر روي پلت فرم ارائه كرده است. تركيب آن با انواع مختلف محتوا يكي از بهترين راه ها براي به دست آوردن فالوورهاي بيشتر در اينستاگرام است زيرا به شما اين فرصت را مي دهد تا با طيف وسيعي از افراد ارتباط برقرار كنيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد.به ياد داشته باشيد: الگوريتم به علاقه توجه مي كند و سعي مي كند انواع محتوايي را كه اغلب با آنها ارتباط برقرار مي كند به مردم نشان دهد. بنابراين ، اگر يك نفر بيشتر از ساير پست ها در قرقره هاي اينستاگرام لايك و نظر بدهد ، احتمالاً تعداد بيشتري قرقره را در فيد اينستاگرام خود مشاهده مي كند. با اين حال ، اگر شخص ديگري بيشتر با پست هاي چرخ فلك ارتباط برقرار كند ، بيشتر آن نوع محتوا را در جدول زماني خود مشاهده مي كند.هر نوع محتوا مزايايي دارد. به عنوان مثال ، Instagram Reels داراي مزيت هايي است زيرا جديدترين نوع محتوا هستند و Instagram هميشه ويژگي هاي جديدي را پيش مي برد. از زمان راه اندازي Instagram Reels در سال 2020 ، اين برنامه دكمه Reels را به موقعيت مركزي در نوار منو منتقل كرده و باعث شده است كه Reels بزرگتر از پست هاي عكس در صفحه Explore ظاهر شود. با توجه به اينكه روزانه 200 ميليون نفر صفحه كاوش را بررسي مي كنند ، اين املاك بصري اضافي مي تواند تفاوت زيادي در تعداد افرادي كه با آنها تماس مي گيريد ايجاد كند.ويديوهاي Instagram TV (IGTV) نيز 4 برابر بزرگتر از عكسهاي صفحه كاوش به نظر مي رسند. و از آنجا كه ويدئوهاي IGTV مي توانند تا 60 دقيقه طول بكشد ، اين نوع محتوا براي فيلم هاي طولاني مدت ايده آل است.


Instagram Reels و IGTV املاك بيشتري را در صفحه كاوش Instagram به دست مي آورند. استوري هاي Instagram پس از 24 ساعت ناپديد مي شوند ، اما مزاياي خود را نيز دارند. پنجاه و هفت درصد از مارك ها معتقدند كه Stories به عنوان بخشي از استراتژي رسانه هاي اجتماعي آنها "تا حدودي موثر" يا "بسيار موثر" بوده است. بعلاوه ، اگر حساب تأييد شده يا حداقل 10 هزار دنبال كننده داريد ، مي توانيد پيوندهاي صفحه نمايش انگشت به بالا را به Stories اضافه كنيد تا ترافيك به صفحات خاص افزايش يابد.در همين حال ، پست هاي چرخ فلك - مجموعه اي از حداكثر 10 تصوير/فيلم در يك پست - داراي بالاترين نرخ تعامل در همه انواع پست است. چرخ فلك ها را به عنوان يك داستان كوتاه يا تيزر براي يك محتوا با شكل طولاني تر ، مانند يك وبلاگ در نظر بگيريد. مي توانيد از تصاوير متني ، عكس ها ، ويدئوها يا تركيبي از همه چيز در يك پست موضوعي استفاده كنيد.
DLC اضطراب از يك پست چرخ فلكي براي توضيح نحوه تنظيم مجدد افكار مضطرب استفاده مي كند. آيا با همه استدلال ها براي انواع مختلف پست ها گيج شده ايد؟ مردم آنچه را كه دوست دارند دوست دارند. بنابراين ، در حالي كه مطالعات مي توانند به شما بگويند ميانگين نرخ مشاركت براي هر نوع محتوا چقدر است يا براي يكي بر ديگري بحث كنيد ، بهترين استراتژي استفاده از انواع مختلف است. تركيب محتواي اينستاگرام شما به شما امكان مي دهد با افرادي با ترجيحات مختلف ارتباط برقرار كنيد و اين دسترسي گسترده به شما كمك مي كند تا فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد.



برچسب: ،
تاریخ ارسال : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ بازدید: نویسنده : خودم نظرات (0)

[ ]

:: مطالب مشابه
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.:.بقیه صفحات سایت.:.